468x60 Ads

Salam ukhuwah

Hari ni, saya ingin berkongsi mengenai belian emas KEEMPAT saya menerusi platform GSR secara online. Beli emas online, PERLUKAN KEBERANIAN YANG TINGGI. Sebenarnya, jika tidak percaya yang emas akan sampai ke tangan anda melalui pos, anda boleh ambil sendiri di ofis GSR di Shah Alam.

Walaubagaimanapun, oleh kerana kekangan masa, saya beranikan diri untuk membeli secara online, dan Alhamdulillah, emas yang dibeli secara online sentiasa akan tiba di tangan saya.

Kali ini, saya member RANTAI TANGAN SRI MERSING


Rantai Tangan Sri Mersing ( 4.35 gram )

Harga emas hari ini untuk rantai tangan sri mersing (disadur dengan chrome) adalah RM159 per gram. Manakala harga ahli adalah RM147.92 per gram

RM159 x 4.35g = RM691.65
RM147.92 x 4.35g = RM642.45

Jadi bulan ini saya untung RM49. Ingat lagi belian pertama saya??? (SILA RUJUK SINI). Dan juga belian kedua saya??? (SILA RUJUK SINI) serta Belian ketiga (SILA RUJUK SINI) Saya save RM600 dengan rantai emas 999 30.5g, RM70 dari belian cincin emas, serta RM174 melalui Rantai Tangan Bola-Bola Hati secara online. 

Total modal saya sekarang daripada RM1000 hanya tinggal RM156. Keuntungan ini akan berterusan setiap kali saya membeli emas. Sangat berguna untuk yang membeli emas sebagai platform pelaburan. Dan jangan lupa, dengan menjadi ahli VIP saya dapat FREE name card, baju, etc SILA KLIK SINI SEGERA.

Anda juga boleh membeli emas secara online tanpa perlu menjadi ahli
lawati http://www.gsr2u.com.my/goldengold

Sebarang pertanyaan?
MJ (goldengold)
0129311699

0 comments:

Post a Comment