468x60 Ads

Assalamualaikum

Hari ni, saya ingin berkongsi mengenai belian emas KEENAM saya menerusi platform GSR secara online. Ingat lagi post saya mengenai DINAR SYIFA??

Sekejap saja sold out. Dan bila restock balik, cepat2 order 1. Cantik sangat sampai takut kempunan nak tunggu diorang restock lagi. tak suka pre-order ni. Lambat. Hari-hari intai website GSR supaya tak terlepas stok lagi.




Harga emas hari ini untuk 1g GOLDBAR adalah RM166.68 per gram. Manakala harga ahli adalah RM153.68 per gram

Harga emas hari ini untuk 5g GOLDBAR adalah RM154.92 per gram, 5g ialah RM774.58. 
Manakala harga ahli adalah RM141.92 per gram, 5g ialah RM709.58.

Jadi untuk 2pcs 1g goldbar dan 1pc 5g goldbar ini saya untung RM13x2 + RM65 bersamaan RM91. Ingat lagi belian pertama saya??? (SILA RUJUK SINI). Dan juga belian kedua saya??? (SILA RUJUK SINI) serta Belian ketiga (SILA RUJUK SINI) Saya save RM600 dengan rantai emas 999 30.5g, RM70 dari belian cincin emas, serta RM174 melalui Rantai Tangan Bola-Bola Hati secara online. Tidak lupa BELIAN KEEMPAT SAYA yang mana saya save RM49. Dan dinar syifa saya.

Total modal saya sekarang daripada RM1000 hanya tinggal RM35!!! Keuntungan ini akan berterusan setiap kali saya membeli emas. Sangat berguna untuk yang membeli emas sebagai platform pelaburan. Dan jangan lupa, dengan menjadi ahli VIP saya dapat FREE name card, baju, etc SILA KLIK SINI SEGERA.

Anda juga boleh membeli emas secara online tanpa perlu menjadi ahli
lawati http://www.gsr2u.com.my/goldengold

Sebarang pertanyaan?
MJ (goldengold)
0129311699

0 comments:

Post a Comment