468x60 Ads

Assalamualaikum.

Saya baru pulang dari Pekan Lama Nilai. Emas di situ harganya RM138/g, wah murah. Lalu saya memilih sebentuk cincin yang agak menarik minat saya. Memandangkan saiz cincin saya 11, tidak banyak pilihan yang ada 

Uncle di situ mrngeluarkan cincin seberat 2.6g. Harganya?? Saya tanya. Uncle mula menekan kalkulator.. RM138x2.6g + upah RM25

Total harga segram = RM147.60

Saya baru membeli sebentuk cincin dari GSR seberat 2.5g. Harganya? RM371.45.. Upah?? FREE. PERCUMA.




Total harga segram = RM148.58

Hanya beza RM1 sahaja. Tidak dicampur kos tol dan minyak ke sana.. Sebenarnya ia hanyalah satu marketing strategi. Harga sama sahaja. Tetapi design GSR sangat cantik berbanding di kedai. Anda boleh lawati laman web berikut dan lihat sendiri.

www.gsr2u.com.my/goldengold

Anda pasti puas hati =)

0 comments:

Post a Comment