468x60 Ads

Hi all and good afternoon.

Hari ini nak share tentang satu facebook page BABY BLESSING MALAYSIA yang mengutamakan produk organik. Berikut info yang dipetik dari fb mereka.

Baby Blessing Malaysia is a mother and baby online store that authorize to offer premium quality brands like Blessing kids wear, Bentley Organic mother and baby certified organic products, Cupcake washable nursing pads and liners made with organic cotton, Cake Lingerie seamless nursing/maternity bra and Baby Wipes. Blessing kids wear design is simple but elegant, suitable for kid at age 2-15 years old. At Baby Blessing Malaysia, We make our best effort to seek out the premium quality, natural, organic and reasonable price of baby care products to all parents.

Boleh juga singgah website mereka di http://www.babyblessing.com.my/ untuk melihat item2 yang mereka tawarkan.

Berbalik kepada giveaway yang telah diadakan pada 11 hingga 18 disember 2015 di facebook mereka.


Cantik dan nampak simple yet exclusive. Peserta hanya perlu komen tentang produk mereka dan pemenang dipilih berdasarkan komen yang menarik. Alhamdulillah, telah terpilih sebagai pemenang.


BBM telah menghubungi saya untuk ukuran baju dan item akan dihantar dalam masa terdekat. Review item akan dibuat setelah item diterima ya. :)

~~~~~~~~

Update : baju dah diterima :)


Fabrics : sekali tengok dalam gambar mcm keras. Tapi sekali pegang, memang lembut sangat dan kain bercorak timbul. Nampak mahal dan high quality.

Hiasan : Dihiasi dengan fabrics warna pink untuk collar dan bunga bermanik (yang ini boleh buka sebab ianya adalah brooch pin).

Poket: Kebiasaanya dress tidak mempunyai poket. Tapi dress dari BABY BLESSING MALAYSIA ini mempunyai 2 hidden poket dibahagian hadapan. Best sbb boleh isi duit raya =)

Sizing : recommended untuk ukur tinggi anak, ukur lilit dada dan pinggang.

Overall : puas hati dengan kualiti dress dari BABY BLESSING MALAYSIA. jika ada function lepas ni boleh beli dari mereka :)


2 comments:

Jac said...

Nice dress!

Jac said...

Looks nice! Can have a look at their website later....

Post a Comment