468x60 Ads

Salam semua.

Alhamdulillah hari ini masih diberikan kesempatan untuk menghirup udara di muka bumi Allah ini. Hari ni saya nak kongsikan pengalaman membeli emas dari GSR.

Hari pertama saya menjadi ahli VIP GSR, matlamat saya bukan untuk menjadi penjual emas. Matlamat saya hanya satu, dapat membeli emas dengan harga lebih murah berbanding harga di kedai, bermodalkan wang pendaftaran sebanyak RM1000. 

Jika dilihar pada awalnya ia mungkin merugikan. RM1000 boleh digunakan untuk membeli emas. TETAPI, jika dilihat untuk jangka masa panjang, ia pastinga menguntungkan.

Anda boleh buat kira-kira sendiri. Barang kemas dari emas 999, berharga rm170 per gram pada hari saya membeli emas (8 may 2013). Saya telah membeli emas 999 seberat 30.5g.


Harga emas semasa tak termasuk upah
= RM170 x 30.5g
= RM5185

Harga ahli VIP GSR FREE upah
= RM150 (saya bundarkan) x 30.5g
= RM4575

Saya telah untung RM600 di situ
Tolak modal asal RM1000
Maka seolah2 modal saya hanya RM400

Kemudian sekiranya belian kedua dibuat untuk item yang sama, saya akan untung dalam lingkungan RM600 juga. Ditolak modal RM400 tadi, saya untung RM200.

Begitulah seterusnya. Memandangkan saya tidak punyai modal lump sump RM20k, platform GSR inilah yang saya rasa terbaik buat saya.

Emas yang anda beli, gandakan lagi dengan cara pajakan ARRAHNU.

Pastinya anda akan lebih maju di masa hadapan. Saya harap sedikit sebanyak ini membantu anda yang baru hendak mula seperti saya =) 


0 comments:

Post a Comment