468x60 Ads

Salam ukhuwah

Hari ni, saya ingin berkongsi mengenai belian emas kedua saya menerusi platform GSR.

Kelmarin, saya singgah di kedai emas ****** untuk meninjau cincin emas. Berminat pulak nak ada koleksi cincin emas. Harga hari itu RM155/g. Berat cincin adalah dalam lingkungan 2.5g. Apabila ditanya harga cincin tersebut, pekedai terus tekan kalkulator dan harga yang ditawarkan adalah RM442.

Cuba bahagi RM442/2.5g
Harga segram = RM176.80

Boleh murah lagi tp mesti tawar menawar sampai penat =) 

Muka amoi tu pun macam ikhlas tak ikhlas je. Jadi terus balik n buka web GSR. Cincin Rafflesia 2.5g berharga RM371.45 bermakna segram jatuh RM149 (saya bundarkan). DAN INGAT. Harga ini FIX TAK PERLU TAMBAH KOS UPAH LAGI.



Jadi bulan ini saya untung RM70. Ingat lagi belian pertama saya??? (SILA RUJUK SINI). Saya save RM600 dengan rantai emas 999 30.5g. Kali ini saya save RM70 pula. 

Total modal saya sekarang daripada RM1000 hanya tinggal RM330. Keuntungan ini akan berterusan setiap kali saya membeli emas. Sangat berguna untuk yang membeli emas sebagai platform pelaburan. Dan jangan lupa, dengan menjadi ahli VIP saya dapat FREE name card, baju, etc SILA KLIK SINI SEGERA.


Notakaki : Kalau beli emas mmg nak pakai perhiasan, boleh beli di mana2 kedai belek2 yang comey. Lagi puas hati ye tak?? Tp yang berkenan selalunya mahal =)

0 comments:

Post a Comment