468x60 Ads

Jika anda mahu membeli produk GSR anda perlu daftar sebagai FREE MEMBER dahulu, kemudian barulah boleh order produk yang ingin anda beli secara online di website rasmi GSR atau anda boleh daftar sebagai PENGEDAR untuk menikmati keistimewaan sebagai PENGEDAR SAH GSR.

CARA DAFTAR FREE MEMBER GSR

1. Klik butang DAFTAR PERCUMA di bawah ini:

2. Pastikan maklumat PENAJA anda ialah “goldengold” dengan ID PENAJA “SL0385″ dengan NAMA PENAJA “MARYAM JAMILAH LAHARADI” seperti yang tertera di bawah ini.
3. Isi maklumat peribadi anda diruangan yang disediakan. Pastikan anda memilih username pilihan anda dengan cermat kerana username anda itu adalah ID Rasmi untuk digunakan semasa login ke akaun GSR anda dan juga akan dipaparkan di alamat website percuma anda.
Contoh: www.gsr2u.com.my/goldengold. "goldengold" ialah username rasmi saya.
4. Setelah semua maklumat diisi, tekan butang "Continue" untuk hantar (submit) pendaftaran anda secara online.
5. Jika anda hanya mendaftar FREE MEMBER, proses pendaftaran anda telah selesai dan anda bolehlah membuat pesanan produk di website rasmi GSR dan buat bayaran ke akaun GSR. Sila klik Cara Order untuk panduan pembelian produk GSR.


CARA DAFTAR DEALER / PENGEDAR GSR

Untuk mendaftar sebagai dealer / pengedar GSR, anda hanya perlu menaik-taraf keahlian anda kepada VIP MEMBER.

1. Sebelum naik taraf sebagai VIP Member, anda perlu membuat bayaran RM 1, 000 sebagai yuran pendaftaran seumur hidup. Bayaran yuran hanya sekali sahaja seumur hidup. Sila buat bayaran RM1,000 terus ke dalam akaun bank GSR. No. Akaun Bank seperti tertera di bawah:
Maybank: 5621 0662 1240 (Gold Silver Resources) 
CIMB: 1205 1311 396 052 (Gold Silver Resources)
*Jangan lupa masukkan email syarikat admin@gsr2u.com.my pada "Recipient email" semasa buat transaksi secara online. Sebagai panduan boleh lihat image di bawah.
* Jika anda membuat pembayaran secara online (online transfer), print skrin payment statement sebagai bukti pembayaran. Save as gambar dalam format .JPG. Bukti ini penting untuk di upload pada website GSR.
* Jika anda membuat pembayaran melalui mesin ATM, scan resit pembayaran tersebut jika anda mempunyai printer. Jika tiada printer, tangkap gambar resit menggunakan kamera / kamera handphone anda.
* Resit ini penting sebagai bukti pembayaran. Permohonan anda untuk menaik taraf tidak akan diproses jika resit pembayaran tidak disertakan.

2. Setelah buat pembayaran, login ke akaun anda. Masuk ke website GSR dengan klik link ini, www.gsr2u.com.my/goldengold, klik pada menu "LOG MASUK" di atas sekali penjuru kanan web.

3. Anda akan dipaparkan dengan akaun FREE MEMBER seperti di bawah. Klik pada butang merah di sebelah kanan ~ NAIK TARAF AHLI VIP




4. Muat naik (upload) gambar kad pengenalan dan resit pembayaran (bukti pembayaran yuran). Setelah selesai upload, baca dan fahamkan terma dan syarat. Ini penting untuk memastikan anda menjadi pengedar emas yang berdedikasi dan dipercayai. Tekan butang "Hantar Permohonan".


5. Selesai proses pendaftaran sebagai dealer GSR. Tunggu paling lama dalam tempoh 24 jam untuk pengaktifan akaun Pengedar anda. Biasanya mengambil masa yang sekejap saja untuk aktif. :)
6. TAHNIAH! Anda kini telah menjadi Authorised Dealer GSR dengan proses yang begitu mudah sekali. Hubungi saya di talian 012-9311699 untuk menuntut FREE GIFT (untuk 5 orang terawal sahaja). Hantar bukti bayaran pendaftaran anda ke email saya di extrafabulousme@gmail.com. Saya juga akan follow up pendaftaran anda dengan pihak syarikat GSR bagi memastikan proses pendaftaran anda berjalan dengan lancar.

MARI BERJAYA BERSAMA-SAMA MENJADI USAHAWAN EMAS DAN PERAK!
Saya ucapkan
SEMOGA ANDA SIHAT KAYA DAN BERJAYA. Aamin :)



0 comments:

Post a Comment